Pagina's

11 april 2013

Wishlist: River Island

In de meivakantie ga ik shoppen in Rotterdam, vooral ook omdat daar de Primark zit. Gisteren las ik dat daar sinds kort een River Island tegenover zit. Ik had wel eens van deze winkel gehoord, maar nog nooit op hun site gekeken. Tot gisteren. Ik was wel benieuwd wat voor kleding ze daar verkopen en voor wat voor prijs, dus ging ik kijken. Wat een ontzettend leuke kleding hebben ze daar! Ze verkopen net wat apartere kleding voor een hele betaalbare prijs. Ik heb meteen een wishlist gemaakt, die je hieronder ziet.
1. Mooie, zwarte, kanten top met glittergaren. €28,-
2. Witte top. €22,-
3. Waterval jasje. €55,-
4. Crèmekleurige broek met slangenprint. €45,-
5. Denimshort met kant. €28,-
6. Donkere denimshort. €25,-
7. Koraalrode bikinitop met bloemetjes. €18,-
8. Bikinitop met glitters en steentjes.€22,-
9.Glittersandaaltjes. €35,-
10. Crème witte tas. €55,-
Ik ben echt benieuwd of ze deze dingen ook in de winkel hebben, want dan haal ik sowieso het jasje en de witte bikinitop. Die vind ik prachtig!


Hebben jullie al wel eens wat gekocht bij River Island?
Liefs,
Fréderique

1 opmerking:

  1. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar zo te zien hebben ze er echt wel mooie dingen! Veel plezier met shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen