Pagina's

22 april 2013

Oh yes, this is me: why I love summer

Elke winter kijk ik uit naar de eerste zonnestralen, naar de eerste keer mijn zonnebril op mijn neus hebben en   naar de eerste keer in bikini op het strand liggen. Ik ben een echt zomermens, van mij mag het voor altijd 25 graden of warmer blijven! Waarom? Omdat ik in de zomer altijd vrolijker ben, want alles is levendiger, mooier en feller in de zomer. Omdat ik zowat op het strand ben opgegroeid, elke lente, zomer en herfst in Zeeland op de camping stond en in die tijd dus elke dag op het strand en in de zee te vinden was. Omdat ik hou van de zon op mijn huid. Omdat het veel leuker is om je 's zomers te kleden. Omdat je overal de lekkerste ijsjes kunt halen. Omdat je 's nacht buiten kunt liggen om naar de sterren te kijken. Omdat je weer de hele dag in bikini kunt lopen. Omdat er overal in Nederland festivals georganiseerd worden. Omdat zand onder je voeten zo fijn voelt. Omdat de geur van zonnebrand zo lekker is. Omdat ijskoude drankjes veel lekkerder zijn dan thee en warme chocomel. Omdat de dagen veel langer duren. Omdat je de hele dag buiten kunt zijn. Omdat het geluid van de golven helpt tegen stress. Omdat fruit veel lekkerder is in de zomer.  Omdat er overal weer bloemen zijn. Omdat surfen het leukste ooit is om te doen. Omdat zomers de leukste herinneringen worden gemaakt....



2 opmerkingen:

  1. Ik hou van de zomer ! Precies die dingen die in je post staan en natuurlijk geen school !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van de zomer, dan is iedereen zoveel vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen