Pagina's

05 april 2013

Outfit: Back to black

Vandaag een korte en simpele outfitpost, over een kwartiertje wordt ik namelijk opgehaald om op mijn lieve oppaskindjes op te passen. Dit is wat ik vandaag aanhad, een outfit met wat donkerdere kleuren. Deze broek is mijn lievelingsbroek, hij zit als gegoten en is olijfgroen met een coated laagje erover (op de onderste foto zie je de kleur het best). Ik heb hem aan het eind van de herfst bij Mango in de sale gekocht. Het blousje is van Only, de oorbellen en het bovenste van Six en de onderste armband van Josh. De riem heb ik van mijn tante gekregen, dus ik zou niet weten waar die vandaan komt. 




Fijn weekend!
Liefs,
Fréderique

1 opmerking:

  1. Wat een leuke aankopen! En ook leuk dat je naar je oppaskindjes ging, ik heb er ook 2 en ze zijn zo schattig :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen