Pagina's

29 maart 2013

Lazy friday

Hi guys,

Een paar maanden geleden heb ik besloten om met mijn toenmalige blog Fantastique te stoppen. Ik heb er zo lang over nagedacht en omdat ik te weinig tijd had, leek het mij de juiste beslissing.
Dus ik verwijderde mijn berichten, want om meteen de hele blog weg te gooien vond ik veel te zonde!

Natuurlijk heb ik daar hartstikke veel spijt van gekregen en is het altijd blijven kriebelen om een nieuwe blog te beginnen. Ik kreeg weer hartstikke inspiratie en heb alles in een boekje opgeschreven.
Vorige week had ik toetsweek en ik had mezelf voorgenomen dat als ik voor alles hoger dan een 6 zou halen, ik weer een blog zou beginnen. Dan zou het namelijk al zeker zijn dat ik over zou gaan.
En jahoor, al mijn punten zijn boven de 6, dus vanaf vandaag heb ik weer een blog!
Ik ben vrij, dus ik heb alle tijd gehad om weer alles een beetje uit te proberen en natuurlijk weer mijn eerste artikel te schrijven en de foto's daarvoor te maken.

Dit is nog een rommelige post, omdat het weer de eerste is, maar ik ben al druk bezig met de volgende en die komt hopelijk vandaag nog online!


 Kennen jullie Pinterest al? Op deze app staan miljoenen inspiratieplaatjes die ingedeeld staan in categorieën.  Je kunt mensen volgen en zelf bords aanmaken om daar de plaatjes die je 'repint' op te slaan. Deze app is heel goed voor een instant summerfeeling!
Je kunt trouwens ook via internet een account aanmaken en daar beginnen met pinnen! Mijn account: xfrederiques
 Nog niet genoeg zin in de zomer gekregen door de pins van Pinterest? Dit liedje zal daar verandering in brengen! 'What about us' van The Saturdays en Sean Paul is een heerlijk zomers liedje.

Mama heeft deze ontzettend gave poster gemaakt. Sinds ze interieurstyliste is geworden, heeft ze allerlei ideeen die superleuk zijn! De plaatjes op deze posten hebben allemaal betekenis voor ons en geven sfeer aan ons huis.


Fréderique





Geen opmerkingen:

Een reactie posten